AS Nõo Lihatööstuse müügi- ja turundusdirektor Simmo Kruustüki sõnul on Ampsiku uus kampaania suurepäraseks võimaluseks tutvustada lastele tervisliku toitumise põhimõtteid. „Lapsed haaravad uusi teadmisi lennult ning Ampsiku kaasahaarav tants ja laul on suurepärane viis siduda nende jaoks kasulik lõbusaga,“ julgustas Kruustük lapsevanemaid ja õpetajaid Ampsikut lastele tutvustama.

Ampsik on oma kodulehele www.ampsik.ee laadinud üles kõik vajaliku: muusika, mille järgi tants on tehtud, kampaaniareeglid ning ka vormi, mille kaudu Ampsikule oma video saata.

Kõik videod laetakse üles Youtube'i keskkonda, kus publik saab hääletada ning oma lemmikule poolthääle anda. Igal nädalal jagab Ampsik publiku lemmikvideo meeskonnale auhindu. Iga tantsija, kes on osa võtnud vastava nädala võiduvideost, saab Ampsiku toodetega kinkekoti.

Tantsuvõisluse lõppvõitja ning teise koha omaniku valib korraldaja kõigi kampaanias osalenud videote vahel. Teise koha võitnud meeskonna iga liige saab Ampsiku T-särgi ning Ampsiku toodetega kinkekotid. Tantsuvõisluse lõppvõitja võidab 200 euro väärtuses ekskursiooniga külastuse Eesti Rahvamuuseumisse ning lõunasöögi. Samuti saab võitjameeskonna iga osaleja Ampsiku T-särgi ja Ampsiku toodetega kinkekoti.

Konkursi lõppvõitja kuulutatakse välja 22. jaanuaril.

Ampsik sündis AS Nõo Lihatööstuse soovist luua spetsiaalselt lastele mõeldud lihatoodete sarja, mis oleks ühtaegu maitsev ja tervislik. Tänaseks on Ampsiku tootesarjas juba üle 11 toote, mida hindavad nii suured kui ka väikesed lihasõbrad.

AS Nõo Lihatööstus on teinud kõik selleks, et Ampsiku tooted sünniksid parimast valitud toorainest. Viinerite, lihapallide ja keeduvorsti valmistamisel ei ole kasutatud kondilihamassi, vaid ainult puhast liha – Ampsiku viinerite lihasisaldus on näiteks 75% ja lihapallide oma 71%.

Ampsiku tantsuvõistlusega saab lähemalt tutvuda, laulu alla laadida, tantsuvideot vaadata ning ka oma video üles laadida siit.

Jaga
Kommentaarid