Kolm kuud said lapsevanemad Balti riikidest registreerida oma lapsed Kinder šokolaadi kampaanianäo konkursile, mille võitjate — üks tüdruk ja üks poiss — näod on kokku 900 000 maiusepakendil, igas Balti riigis 300 000 pakendit.

Nüüd on uute ümbristega Kinder šokolaadid saadaval toidupoodides kuni jaanuari keskpaigani. Seni kõige kuulsam Kinderi nägu Gunter Euringer on nüüdeks 52-aastane. Ta oli šokolaadi signatuurnägu üle kolmekümne aasta, alates aastast 1973.

Uued Kinderi šokolaadi reklaamnäod Eestis on 6-aastane Alina ja 8-aastane Martin. Võitjad valiti välja 3500 kandideerija seast. Narva-Jõesuust pärit Alinat iseloomustatakse kui aktiivset, positiivset ning väga andekat last. Martin on pärit Rakverest ning lisaks jalgpallile tegeleb aktiivselt ka kõikvõimalike muude spordialadega.

Kampaania pälvis nii Baltimaades kui ka mujal Euroopa riikides suurt tähelepanu. Järgmine kampaanianägude konkurss algab 2016. aasta veebruaris ja kestab maikuuni.

Foto:Ferrero

Lisainfo kampaania kohta saad SIIT!