Kindlasti ei saa kord nädalas toimuvaid 2–4-aastastele mõeldud tunde segamini ajada lasteaiaga – neid kahte ei peaks omavahel võrdlema või vastandama. Mõlemad toetavad lapse arengut: lasteaed viis päeva nädalas, tunnid mängu-, põnni- või mudilaskoolis üldjuhul kord nädalas.

Igas vanuses oma eesmärk
2-aastasele on tunnid tore aeg, kus ta tunneb rõõmu koos vanema või vanavanemaga tegutsemisest. Sellises turvalises ja arendavas keskkonnas omandab laps oskusi ning teadmisi just põnevate ettevõtmiste kaudu.
3-aastane osaleb tunnis juba iseseisvalt, õppides toime tulema ja kohanema ilma vanema või vanavanemata. Selles vanuses omandab laps teadmisi ja oskusi peamiselt vaadeldes, kuulates, kompides, mängides ja matkides.
4-aastases äratab tunnis osalemine loomulikku huvi õppimise vastu. Ka tema õpib eelkõige mängu kaudu. Mida rohkem tahab laps uurida ja mängida, mida mitmekülgsem, turvalisem ning põnevam on õpikeskkond, seda kiiremini ta areneb.

Tunnis peab olema tore
Kui lapsel on maast madalast juba hea ja mänguline õpikogemus, siis kohaneb ta paremini ka eelkooli ning päris kooliga. Seega tuleb lastekoolis osalemine 2–4-aastasele kasuks juhul, kui ta tunneb seal pakutavatest tegevustest rõõmu. Siis tulevad ka uued teadmised, oskused, kohanemisvõime ja õpihuvi.