10 asja, mida peaksid iga päev tegema, et elada õnnelikku elu

 (2)
10 asja, mida peaksid iga päev tegema, et elada õnnelikku elu
Foto: Unsplash

Teaduslikult on tõestatud, et need kümme asja, kui teed neid iga päev, võivad su elu oluliselt parandada.

Mine loodusesse. Looduse mõju meie elule alahinnatakse. Kuid see vähendab stressi, muudab sind loovamaks, parandab mälu ja võib sind isegi senisest paremaks inimeseks muuta.

Tee trenni. Me kõik teame, kui oluline see on, aga vähesed suudavad regulaarselt trenni teha. Lisaks tervislikkusele muudab füüsiline treening meid targemaks ja õnnelikumaks, toob parema une, suurendab sugutungi ning paneb sind oma keha armastama.

Veeda aega sõprade ja perega. Need on ühed suurimad õnneallikad meie elus. Suhted on rohkem väärt, kui sa arvata oskad. Sotsiaalne eraldatus võib sind rumalamaks teha või koguni tappa. Üksildustunne võib viia mitmete tõsiste haigusteni – infarkt, insult, diabeet. Kõige kauem elavad need inimesed, kes panustavad sotsiaalsesse suhtlusse. See on isegi tähtsam kui füüsiline treening.

Loe veel: Õnnelik suhe on kahe inimese liit, kus kumbki partner ei süüdista oma isiklikes eluraskustes ja väljakutsetes oma partnerit

Väljenda tänulikkust. See teeb sind õnnelikumaks, parandab suhteid, muudab sind paremaks inimeseks ning parandab ka sinu lähedaste elu.

Seotud lood:

Mediteeri. Mediteerimine kasvatab õnnetunnet, aitab aru saada elu mõttest, pahandab keskendumisvõimet, vähendab viha, kurbust, depressiivsust ja väsimust. Ka palvetamisel on samasugune mõju.

Maga piisavalt. Ennast ei saa petta, kui sa magad liiga vähe. Väsinuna ei ole sa õnnelik. Vähene uni toob tõenäoliselt kaasa haigestumise ning sunnib sind ebaeetiliselt käituma. Piisav uni parandab su otsustusvõimet.

Uinakud on head asjad. Need parandavad sooritus- ja õppimisvõimet, vähendavad negatiivseid emotsioone.

Esita endale väljakutseid. Võõrkeele õppimine hoiab sind vormis, muusikatunnid suurendavad intelligentsi. Tahtejõu kasvatamine igapäevaselt ei nõua palju, aga tulemused on suurepärased. Kusjuures tahtejõud mängib edu saavutamisel suuremat rolli kui IQ.

Loe veel

Naera. Hea huumorimeelega inimesed tulevad stressiga paremini toime. Nende immuunsüsteem on tugevam, infarkti- ja insuldirisk väiksem, nad tunnevad hambaarsti juures käies vähem valu ning elavad kauem. Naermine on justkui igapäevane vitamiin.

Puuduta kedagi. Puudutamine vähendab stressi, arendab meeskonnatööd ja suurendab sisendusjõudu. Kallistused teevad õnnelikumaks. Seks aitab vältida südameatakke ning isegi vähki, parandab immuunsust ja pikendab eluiga.

Ole optimistlik. Optimist muudab tervemaks ja õnnelikumaks ning pikendab eluiga.

Missugused on need viis asja, mille kohta õnnelikud inimesed endale ei valeta, vaata SIIT!

PK küsitlus
Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare