7 ideed õige kalendermärkmiku valikul

1. Tee selgeks, kas soovid märkmikku kasutada ainult eraasjade kirjapanekuks, tööasjadeks või mõlemat.

Olenevalt sinu soovist peaksid tähelepanu pöörama märkmiku pakutavale kirjutusruumile. Kui soov on mahutada nii töö kui ka eraelu asju, peaks kirjutusruumi olema ohtralt, nii et märkmikusse mahuks kirja nii koosoleku memo kui ka õhtune poeskäigu nimekiri. Kui tundsid end ära, siis võib sulle sobida just ainulaadne turundajale ja ettevõtjale mõeldud kalendermärkmik.

2. Kui suur on sinu käekiri?

Kuidas sulle meeldib infot talletada? Kas paned kirja vaid märksõnad või meeldib sulle kirjutada täislausetega? Kõik suure käekirjaga inimesed on kokku puutunud olukorraga, kus alles hakkad kirjutama ja juba lõpeb leht otsa. Selleks et sa ei peaks peale märkmiku ka vihikut endaga kaasas kandma, tee valik mahukama märkmiku kasuks. Kui eelistad siiski väikest märkmikku, kuid tahad stiilset ja süsteemset kohta, kuhu muid märkmeid teha, siis sobib sulle ideaalselt hoopiski märkmeplokk.

3. Kas sulle on oluline, et nädalavaade oleks ühel lehel ees, või meeldib sulle, kui üks päev täidab terve lehe?

Märkmikke on erinevaid, eriti palju on just selliseid, kus kahe lehe peale on mahutatud terve nädal. Sageli on sellise formaadi puhul nädalavahetusele jäetud häbematult vähe ruumi. Kui kasutad märkmikku ainult märksõnade ja kellaaegade kirjapanemiseks, võib selline formaat olla mugav. Kui sinu eesmärk on ühildada töö ja eraelu ning lisaks meeldib sulle teha mahukamaid märkmeid, siis tasub valida märkmik, kus igale nädalapäevale on jäetud eraldi leht, sh laupäevale ja pühapäevale.

4. Kas oled harjunud tegema plaane ja seadma eesmärke kuu või nädala lõikes?

Kas sinu jaoks on oluline, et aasta, kuu ja nädala eesmärkide jaoks oleks eraldi leht? Eesmärkide seadmine ja tükkideks jaotamine viib sind kiiremini sihile. Seetõttu on oluline seada esmalt suured eesmärgid ning need omakorda kuude ja nädalate peale jaotada.

5. Suurus on oluline!

Mis mõõdus peaks kalendermärkmik olema? Kas peaks mahtuma igas olukorras ridiküli või pintsakutaskusse? Või hoiad üleskirjutamiseks kalendrid ja märkmikud laual? Kui kalendermärkmik ei pea sinuga pidevalt kaasas olema, siis võid teha valiku korpulentsemate plokkide kasuks.

6. Kas sulle on oluline, et kalendermärkmikus oleks peale kalendaariumi ka eri tüüpi infot – illustratsioonid, inspireerivad värvitoonide valikud?

Näiteks maakaart, ajatsoonid, riigilippude värvid, tähtpäevad, nimepäevad, tsitaadid jne. See valik on kalendermärkmikutes väga lai ja erinev. Ühele meeldivad rohked detailid ja teisele ülim lihtsus. Valikut tehes juhindu sellest, kas eelistad lihtsust ning mis sellest lisainfost on sinu jaoks aktuaalne ja oluline. Näiteks Turundaja kalendermärkmiku unikaalne väärtus on 12 infograafikut turunduse ja ettevõtluse teemadel.

7. Viimane, aga väga oluline küsimus: kas kalendermärkmik peaks olema aastapõhine? Kas seal peaksid nädalapäevad ja kuupäevad kirjas olema või soovid neid ise sinna märkida?

Jällegi on neid, kes eelistavad ise kirjutada, ja neid, kelle puhul see ei tule kõne allagi. Turundaja kalendermärkmikuga võid alustada kasvõi poole aasta pealt, kus enam müügilettidel ilmselt aastaarvuga kalendreid ei ole. Pealegi annab see kasutajale vabaduse alustada asjade korrastamist millal iganes soovid, selleks ei pea ootama 1. jaanuari.

Kust leida unistuste kalendermärkmik?

Tasub teada, et paljude väiketegijate tooted ei ole suurtes poekettides saadaval. Nii et kui sa ei leia poest seda, mida su hing ihkab, siis guugelda internetist ja otsi sotsiaalmeediast ning leiad palju väiketegijaid. Näiteks pane Instagrami otsingusse #kalender, #kalendermärkmik, #kalender2023 või #sotsiaalmeediakalender, kui otsid erialast.

Kui sulle on oluline, et märkmikusse mahuks rohkelt informatsiooni (aasta, kuu, nädala ja päeva eesmärgid; ülesannete nimekirjad, kohtumiste kellaajad jne), et ka kõige sisukamal päeval ei lõppeks kirjutamise ruum otsa, siis tundub, et see kalendermärkmik on just sulle!

Turundaja kalendermärkmikku saad nädalapäevad ise sisse märkida, seal on palju kirjutamisruumi iga päeva kohta. Boonuseks leiad märkmikust 12 kasulikku infograafikut ettevõtjale ja turundajale.

Kalendermärkmiku teeb unikaalseks iga kuu lõppu lisatud 12 olulist turundus- ja ettevõtlusteemalist infograafikut:

  1. Sotsiaalmeedia piltide mõõdud

  2. 15 turundusalast mõistet ja lühendit

  3. Müügilehter

  4. 5 turundustrendi

  5. 10 koostöötamise rakendust

  6. Mis on KPI?

  7. Mis on UX?

  8. 20 ideed kontaktide kogumiseks

  9. 100 sotsiaalmeediapostituse ideed

  10. 21 päeva sisuideed

  11. T-kujuline turundus

  12. 10 sotsiaalmeedia postituse planeerimise rakendus

Sa pole turundaja? Ära muretse! See märkmik sobib suurepäraselt ka näiteks ettevõtjale ja personalijuhile. Selleks et uue aasta eesmärgid saaksid täidetud!



Jaga
Kommentaarid