Imedest tulvil argipäev

Kanada päritolu bränd Attitude on saanud oma hoiakuga (brändi nimigi on eesti keeles hoiak – toim) tarbijaile suureks eeskujuks. Eesmärk on luua argipäev uueks, et me taas märkaksime, tunneksime, kogeksime ja maitseksime maailma justkui esimest korda ehk teisisõnu: avastaksime maailma iga kord nagu esmakordselt. Attitude nimetab seda imedest tulvil elamiseks. Just imed inspireerivad heaolu. Kes hindab tänases päevas igat hetke, soovib luua endale, oma lastele ja meie planeedile ka parema homse. Ja nimelt selle ime ongi pakendanud bränd nimega Attitude, luues murevabad ehk ainult looduslikke koostisaineid sisaldavad tooted nii meie nahale kui ka kodule. Kaubamärgi loojad teavad, et just meelerahu kaudu tekib endale ja perele rohkem mahti tõeliselt tähtsale, milleks on õppimine, naermine ning teadlik, imedest tulvil elu.

Attitude valmistab oma naha- ja juuksehooldus- ning kodupuhastustooted algusest lõpuni ise, alustades tooraine valimisest, lõpetades pakendamise ja turustamisega. Igat koostisainet uuritakse äärmise põhjalikkusega, et veenduda selle ohutuses inimese tervisele ja keskkonnale.

Vähem plasti, rohkem puid

Põhja-Ameerikas tunnustatud EcoLogo sertifikaadiga ökoloogiline ja keskkonnasõbralik ilumärk Attitude loodi aastal 2005. Brändi loojad Jean-François Bernier ja Benoît Lord soovisid seeläbi jätta endast maha pärandi, mida nende lapsedki kasutada saaksid ja mille üle nad uhked oleksid. Seega valmistab Attitude oma naha- ja juuksehooldus- ning kodupuhastustooted algusest lõpuni ise, alustades tooraine valimisest, lõpetades pakendamise ja turustamisega. Igat koostisainet uuritakse äärmise põhjalikkusega, et veenduda selle ohutuses inimese tervisele ja keskkonnale. Ka kõikidel varustajatel peavad olema ette näidata Ameerika tervise- ja keskkonnakaitseorganisatsiooni (Environmental Working Group) töörühma väljastatud sertifikaadid, et nende tooraine ei sisalda kahjulikke aineid.

Keskkonnasõbralikkus on Attitude’i jaoks globaalne ehk hõlmab ka majanduslikke ja sotsiaalseid aspekte. Teisisõnu on toode tõeliselt keskkonnasõbralik siis, kui see avaldab positiivset mõju kõikidele eluvaldkondadele. Nii töötatakse pidevalt selle kallal, et vähendada heitgaase, turustada pakendamata kaupu ning kompenseerida ka isegi minimaalset kahju puude istutamise näol. Mõeldakse ka brändi heaks töötavatele inimestele – hoolimata erinevustest (ka puudega inimesed on tiimi teretulnud) pakutakse neile väärilist ja võrdset elu ning panustatakse niiviisi ühiskonda laiemalt. Seeläbi ei ole Attitude ajutine trend, vaid nahahooldus- ja majapidamistoodete tööstuse suunamuutja.

Pealaest jalatallani

Attitude’i valikus on nüüdseks 250 toodet, pakkudes kõike vanniskäiguks, kehakreemitamiseks, tundlikule nahale, tulevastele emadele, beebidele ja lastele, lemmikloomade hoolduseks ning majapidamise koristamiseks. Viimatimainitud pole sugugi vähetähtsad, sest brändi loojad on veendumusel, et kui meie argimurede hulka kuuluvad paratamatult pesemata nõud, vannitoas kuhjuv pesuvirn ja tolmurullidega toanurgad, ei peaks vähemasti puhastustooted probleeme valmistama. Nii mõjub Attitude’i nõudepesuvahend halastamatult küll mustusele, kuid õrnalt kätele, üldpuhastustooted ei sisalda kantserogeenseid aineid, vannitoaküürija on aga allergiaohutu. Me kõik oleme ainukordsed ning tahame tunda end oma nahas hästi, ükskõik kui tundlik see ka poleks. Tundliku naha eest hoolitsemine on nüüd märgatavalt hõlpsam, kui igapäevastes hügieeni- ja pesupesemistoodetes on mineraalsed ja taimepõhised koostisained, mis ei ärrita hingamisteid ega tundlikku nahka.

Kui majas leidub väikeseid ilmakodanikke, on mänguasjade puhtana hoidmine proovikivi kõikidele vanematele. Eriti riskantsed võivad kahjulikud tootejäägid olla imikutele ja väikelastele. Attitude’is spetsiaalselt välja töötatud mänguasjade ja pindade puhastaja vabastab lelud mustusest ohutult ja looduslikult. Looduslik vedelpesuaine omakorda ei sisalda nahka ärritavaid ensüüme ning muudab laste riided mõnusalt pehmeks.

Mis teeb Attitude’i eriliseks?
• Murevaba koostis. Toodetes sisalduvad pindaktiivsed ained on saadud taimsest glükoosist ja rasvalkoholidest. Ei sisalda värvaineid ja kunstlikke lõhnaaineid.
• Kõikidel tootesarjadel on sõltumatu sertifikaat EcoLogo.
• Hüpoallergeenne.
• Tooted ei sisalda lenduvaid orgaanilisi ühendeid (VOC) ega kantserogeene.
• Tooted on dermatoloogiliselt testitud ja sobilikud veganitele.
• CO2-neutraalne – ei avalda mõju kliimamuutusele.
• Jätkusuutlik.
• Taaskasutatav pakend.
• Looduslik ja biolagunev.
• Tooted on heaks kiitnud rahvatervise- ja keskkonnakaitseorganisatsioon Environmental Working Group (EWG).
• Ei ole testitud loomadel.
• Kvaliteet taskukohase hinnaga.

Saadaval ka Attitude’i looduslikud deodorandid!

Ka alumiiniumivabad lõhnatud deodorandid on valmistatud looduslikest ja nahasõbralikest koostisosadest. Attitude’i looduslik deodorant on pakendatud innovaatilisse biolagunevasse paberpakendisse eesmärgiga vähendada ühekordse plasti kasutamist. Brändi prioriteet on siingi puhtam loodus ning hoolimine klientide tervisest, seepärast töötati välja deodorant, mille valmistamiseks ei ole kasutatud mürgiseid koostisaineid. Lõhnapeletajad sisaldavad nooljuure jahu ja maisitärklist, mis imavad nahalt liigse niiskuse ja neutraliseerivad higilõhna. Attitude’i deodorandid kindlustavad kauakestva kaitse higilõhna eest, kuid ei blokeeri sealjuures higinäärmeid, võimaldades nahal hingata ja tagades seeläbi keha loomuliku funktsioneerimise.

Mida on Attitude'i toodete kohta öelnud kasutajad?

Pere ja Kodu veebitoimetaja Merje: Alati pelgan, et kui üks toode sobib väidetavalt kõigeks, siis ei sobi ta tegelikult milleski. Olles seda tänaseks testinud nii köögi tööpinnal, ustel kui pliidiplaadil, aga ka vildika ja pliiatsijälkgedega lastelaual, siis saan õnneks öelda, et lisaks väga meeldivale lõhnale sai kõik ka tõesti kerge vaevaga puhtaks ning eriti meeldis mõte, et tegu on nii loodusliku asjaga, et liigselt muretsema ei pannud ka see, kui vahendijääke peaks kuskil toiduga kokku puutuma ja ülisuure hoolega loputama ei hakanudki. Spreipudelid on mu suured lemmikud ka igati ning kindlasti jääb see toode mu majapidamisse kauaks kasutusse.

Ekspress Meedia toimetaja Riina: Ma olen koristades alati seda meelt, et mida vähema kodukeemia kasutamisega ma hakkama saan, seda parem. Seega kus teeb töö ära tavaline üldpuhastusvahend, seal ei haara käsi kuidagi vängema keemia järele. Eriti köögis, kus võib vahend kergelt toiduga kokku sattuda. Muidugi seab see minult üldpuhastusvahendile päris kõrged ootused – olla ühtaegu võimalikult puhta koostisega ja efektiivne. Attitude'i üldpuhastusvahend oli selles mõttes igati hea üllatus, sest ta on koostiselt parem ja puhtam kui minu seni kasutatu, aga ei saa kuidagi öelda, et ta oleks seejuures kuidagi vähem tõhus olnud. Puhtaks said nii aknalauad, ukselingid ja selle ümbrus kui ka köögitasapinnad. Tundub, et olen leidnud endale uue lemmiku, keda kõikvõimalikes oludes proovile panna.

Pere ja Kodu veebitoimetaja Merje: SLES/SLSe püüan oma tavavalikuteski vältida. Attitude’i dušigeeli puhul saab juba lõhnast on aimata, et tegu on väga kõige-vaba tootega, mis mõnusa puhta tunde jätab nahale ka väikse koguse kasutamisel ja kergelt vahusena mõnusalt maha voolab lihtsa loputusega. Külmal kütteperioodil sageli väga kuiv nahk oli elavam kindlasti kui varasemalt ja kreemitamisvajaduse järgi ei karjunud. Kuigi kirjade järgi tekitab see saastevastase kihi, siis midagi nahal, mis sellelel viitaks, ei taju ka. 

Ekspress Meedia toimetaja Riina: Dušigeeli juures meeldis enim see, et ta on tõepoolest üdini puhta koostisega, aga ei ole sellegipoolest seejuures täiesti olematu vahutavusega. Veel, kuna mul on väga kuiv nahk, kipub see tihti pärast duši all käimist sügelema. Olen tähele pannud, et väga palju sõltub just sellest, millist dušigeeli kasutada. Mind üllatas, et Attitude'iga ei olnudki seda meeletut naha kiskumist tunda.


Pere ja Kodu veebitoimetaja Merje: Seni andunud sissejäetavate palsamite kasutajana sain just hiljuti juuksurilt soovituse ka loputatavat palsamit kasutada, mille maailmaga alles tutvuma olen hakanud, ent seni hätta jäänud võimalikult puhta leidmisega, et need kunagisest blondeerimisest kahjustunud kuivadele juustele ainult näilist keemia abil loodud kasu ei tooks. Paistab, etnüüd leidsingi sobiva! Väga heale pirni-ingveri lõhnale lisaks on juuksed pesujärgsel päeval tavapärasest kohevamad ja ka märgade juuste kammimine edenes suurepäraselt pärast pesu. Eriti meeldis aga selle toote kiirelt läinud väljaloputamine, juuksed olid tuntavalt mõnusalt siidised, kuid ilma vahendijääke kiharail tajumata.

Ekspress Meedia toimetaja Riina: Olen viimasel ajal (loe: igal talvel) maadelnud tohutu kuivade ja kahjustunud juustega. Pusad tekivad kohe, kui olen need jope või salli alla unustanud. Pärast kammimist jääb harjale maha suur juuksepahmakas. Attitude'i taastav palsam tuli selles mõttes minu ellu päris õigel ajal, sest on kirjade järgi mõeldud just kuivadele, kahjustunud ja stressis juustele. Uusi üdini looduslikke šampoone-palsameid katsetades olen enim peljanud just seda, ega nad juukseid kuidagi kahuseks ja raskesti kammitavaks jäta – lihtsam on juba välja kujunenud lemmikutele truuks jääda. Seega olin ka Attitude'i suhtes esialgu isegi pisut skeptiline, kas ta ikka suudab minu "heina" piisavalt toita. Võin öelda, et palsam tõesti üllatas, jättes juuksed pehmeks ja mõnusasti harjatavaks. See, et pirn ja ingver võiksid üheskoos nii mõnusa naturaalse lõhnakoosluse moodustada, oli ka muidugi täiesti omaette avastus.

Tradehouse Ilukaubamaja hakkas Attitude’i kaubamärgi tooteid Eestisse tooma 2016. aastal. Attitude’i tooted on saadaval 55 riigis.

Artikkel ilmus esimest korda Tradehouse'i ajakirjas.

Jaga
Kommentaarid