Tiina (37) viiendas klassis käiv poeg Marten (11) pole küll kunagi olnud oivik, kuid seni heade õpetajate toel koolis siiski täiesti normaalselt hakkama saanud. Kodus pole Martenil tekkinud piisavalt enesedistsipliini, et kooliasjades ise järge pidada. Iga päev on tunniplaanis üks, vahel harva kaks videotundi, kõik muu tuleb ise õppida ja õpetajale esitada.

Kadri (35) kurdab, et tema tütrel Laural (12) tuleb puudulikke hindeid pea iga päev ka neis ainetes, mis seni on hästi läinud, näiteks käsitöö ja eesti keel. Laps istub arvutiekraani ees, aga ei süvene. Rääkimata nende tundide tööst, mis tuleb teha päris ise.

Perede lugude valguses püüavad anda nõu Eesti Koolipsühholoogide Ühingu juht, koolipsühholoog ja pereterapeut Karmen Maikalu, haridus- ja teadusministeeriumi ase­kantsler alus- ja põhihariduse valdkonnas Kristi Vinter-Nemvalts ning Viimsi gümnaasiumi õpetaja Reesi Kuslap.

Jaga
Kommentaarid