Kodumaine kaubamärk Breden Kids muudab nime ja vähendab tootevalikut: jätkame vaid peakatete ja sallidega
(6)Kodumaine kaubamärk Breden Kids, mis on viimase seitsme aasta jooksul tegelenud peakatete ja lasteriiete tootmisega, liigub järgmise aasta algusest edasi vaid laste ja täiskasvanute peakatete ja sallidega. Lisaks ärimudeli muutusele läbib uuenduskuuri ka ettevõtte nimi – Breden Kidsist saab BREDEN.

„Breden on viimastel aastatel liikunud kiirmoe kursil. Igal kuul mitme uue prindiga välja tulemine ning väikeste mahtude juures suure mudelite koguse saadavuse tagamine koormas nii meid, koostööpartnereid kui ka lõpptarbijat. Aeg on õhk puhtaks lüüa ja asuda tegelema sellega, mida me kõige paremini oskame,“ selgitab Kristel Mets, kes alustas Breden Kidsi tegevjuhina tööd tänavu kevadel. “Breden müüb igal aastal ainuüksi Eestis pea 100 000 peakatet ja see näitab selgelt, et mütsid, sallid ja müts-sallid on Bredeni tulevik nii koduturu kui ka ekspordi vaates.“
Kristel Metsa sõnul on uue Bredeni eesmärgiks toota edaspidi koguseliselt vähem, ent kestvaid asju. „Riietest loobumine kingib tervele tiimile väärtuslikku aega tegeleda sellega, mis enim kõnetab, ja luua järjepidevalt ka üha uusi mudeleid. Oluliselt muutub ka senine disainprotsess, kuna enne turule toomist võtame uute mudelitega senisest rohkem aega tootearenduseks ja proovikandmisteks,“ kirjeldab ta tulevikuplaane.
Uuendust on oodata ka materjalidesse ja tehnoloogiatesse. „Maailmatrendides näeme üha uuenduslikumate materjalide läbimurret. Orgaaniline GOTS-puuvill ei pruugi enam olla parim valik ning tunduvalt jätkusuutlikumad, vastupidavamad ja kasutajasõbralikumad kangad on tehtud näiteks bambusest, suhkruroost ja vetikatest. Soovime edaspidi rakendada ka taaskasutatud materjale, ent kindlasti jääb meie jaoks seejuures oluliseks kangaste nahasõbralikkus ja ohutus,“ kinnitab ta. „Üks materjal siiski on, millega oleme 100% rahul – selleks on meie toodetes kasutusel olev Öko-Tex® meriinovill,“ lisab Mets juurde.
Uuendused ärimudelis lähevad käiku 2023. aastal, kui muutub ka e-poe keskkond.