Nende nippidega säästad iga kuu argikulutustelt
Kulude kokkuhoidu otsides kaalutakse oma telekommunikatsiooni operaatori vahetamist sageli üksnes hinna alusel, aga see ei ole tegelikkuses alati hinnavõitu tagav lahendus. Eestis on kolm mobiilioperaatorit, aga kuidas otsustada, milline neist on sinu vajadustele ja rahakotile parim?
Esmapilgul võib tunduda, et odavam on kombineerida TV- ja internetiteenuseid erinevatelt operaatoritelt. Tegelikult võidad aga tarbijana rohkem, kui hangid teenused ühelt pakkujalt. Pärnumaalt pärit Birjo Karotamm muutis oma teenuste tarbimist koroonapandeemia ajal. „Minu lapsed olid pikalt koduõppel ja kuna õppetöö toimus veebi vahendusel, sai kiiresti selgeks, et senine piiratud mahuga internet pole piisav,“ ütles ta. Karotamm vahetas operaatorit, sest tema endine teenusepakkuja tõstis märkimisväärselt hinda, samas ei olnud levikvaliteet kiita.
Võidad rohkem, kui hangid teenused ühelt pakkujalt.
Ehkki Karotamm on olnud pikalt truu kindlale kõneteenuspaketile ühelt operaatorilt, on ta samal ajal kasutanud teise telekomi internetti. „Koduinterneti osas nõudsid pakkujad kaabli olemasolu, mida mul ei olnud, või internetipulka, mis eriti hästi ei toiminud,“ selgitas ta, kuidas otsustas koroonapandeemia ajal Tele2 juhtmevaba interneti kasuks. Kontakteerudes pakkus teenindaja talle tema tarbimise põhjal hoopis teist, Piiramatu Klubi lahendust, millest Karotamm polnud kuulnudki. „Koos teenindajaga analüüsisime pere tarbimisharjumusi ja võrdlesime erinevaid variante, et leida meie vajadustele vastav parim lahendus. Minu lapsed on jõudnud sellisesse vanusesse (15 ja 18), kus telefonis surfamine ja internet on nende jaoks olulised. Seega mõistsin, et pean olemasoleva lahenduse vahetama kvaliteetsema vastu,“ selgitas naine ja lisas, et selle paketiga võitis ta ka rahaliselt.
Rahaline võit seisnes selles, et Piiramatu Klubi lahendusega sai ta võtta ühe teenuse täishinnaga ning lisada järgmised kümne euro eest kuus. Kui pere peale kasutatavaid interneti- ja mobiilipakette on palju, tuleb kokku märkimisväärne võit.
Lisaks Tele2 telefoni- ja internetiteenusele kasutab Karotamm ka Go3 teleteenust. „Pere ja töö tõttu on igapäevatoimetuste nimekiri väga pikk – seega mida rohkem teenuseid saab tasutud ühe arvega, seda lihtsam ja mugavam on iga kuu algus,“ nimetas Karotamm ühe teenusepakkuja eelisena arvete ühest kohast laekumist. Nii ei pea ta tõrgete korral ka mitme ettevõtte klienditeenindusega suhtlema.