„Olla armastatud on üks inimeste kõige sügavamatest soovidest, kuid meie kultuuriruumis ei kiputa seda sõnadega välja ütlema. Tuginedes hüpoteesile, et armastust ei väljendata piisavalt tihti, viisimegi läbi uuringu. Kampaania südameks sai armastusteemaline küsitlus, mille tulemused kombineerisime laeval tehtud intervjuudega üheks dokumentaalseks videolooks,“ räägib Tallinki brändijuht Kärt Vilt.

Kärt ütleb, et küsitluse tulemused ja intervjuud kinnitasid tõsiasja, et armastuse sõnalisest väljendamisest on veelgi olulisemad teod. „See ongi meie jõulukampaania sõnum: leiame rohkem viise, kuidas öelda „Ma armastan sind“, ja võtame aega, et olla koos oma kõige kallimate inimestega. Jõulud on aeg, mil saame brändina rõhuda sellele, mis meile tõeliselt korda läheb – me ei vii kõigest inimesi punktist A punkti B, vaid ühendame kõiki Läänemere kaldaid. Läbi aegade on tehtud erinevaid kampaaniaid, aga pühadeajal otsime just neid sügavamaid sõnumeid.“

Tallinki turundusjuht Inga Piiroja lisab, et uue jõulukampaania raames tellitud veebiküsitluse käigus küsiti tuhandelt Eesti inimeselt, kas ja kui palju avaldavad nende hinnangul nende lähedased üksteisele armastust ning kui armastatuna tunnevad nad iseennast. „86% inimestest soovib, et nad saaksid veeta rohkem aega oma lähedastega,“ ütleb ta uuringu tulemuste põhjal.

Räägime uuringu tulemustest ka põhjalikumalt. Kuula saatest, kui tihti eestlased armastust väljendavad, kui paljud ütlevad oma lastele, et nad neid armastavad, ja kui häbelikud oleme lähedastele armastuse väljendamisel tegelikult.

Jaga
Kommentaarid