Sel suvel käisime perega Eestimaa suurematel saartel. Me alustasime oma reisi Vormsi saarelt, kus sõitsime ringi ainult jalgrattastega. Saarel ringi sõites leidsime ühest bussipeatusest raamaturiiuli koos raamatute ja ajakirjadega. Oli väga palav päev ja käisime mitmes rannas ujumas, ühes rannas nägime ka põtra. Õhtuks läksime kämpingusse puhkama. Teisel päeval käisime Vormsi tuletornis ja koduloo muuseumis. Õhtul sõitsime praamiga mandrile ja sealt otse Hiiumaale. Hiiumaal jäi mulle meelde pikk jalgsimatk Sääretirpu. Jäime kaheks ööks Palli puhkekohta telkima. Seal oli ilus liivarand. Käisime ka Kõpu tuletornis, kus olid järsud trepid.
Järgmine saar oli Saaremaa. Käisime Kuresaare linnuses, kus oli huvitav, sest saime käia ka linnuse müüril. Pärast linnusega tutvumist läksime oma Saaremaa sõprade juurde ööbima. Järgmisel päeval käisime ratastega viltust Kiipsaare majakat vaatamas. Sõit Saaremaalt Muhumaale oli äge, sest sõitsime üle pika tammi. Muhumaalt ostsime Muhu leiba ja sõitsime praamiga mandrile. Mandril sõitsime Pärnu lähedale Lottemaale, seal meeldisid mulle kõige enam leiutised. Pärast Lottemaal käimist olime väga väsinud ja ootasime kojujõudmist. Olime ju reisil üle nädala, kuid hea tunne on südames tänaseni.

Kärt Kiiver
Luunja Keskkool 4.a

MINU PÕNEVAST SUVEST

Seekordne põnev suvi algas nagu ikka minu sünnipäevaga. Sõbrad tulid mulle külla ja mängisime erinevaid mänge. Juuni lõpus sõitsime perega Soome. Seal elab minu ristiisa. Juulis käisime Lätis loomaaias. Seal sain kardiga sõita, mis meeldis mulle väga. Ma sain vanaisaga suvel tööl käia. Sõitsime veoautoga mööda Eestit ja viisime poodidesse kaupa. Mulle meeldis vanaisaga veoautoga sõita. Kodus olles mängisin ma õues ja sõitsin rattaga. Vihmastel ilmadel vaatasin toas filme ja mängisin videomänge. Ma oleksin tahtnud, et emme oleks mul rohkem arvutimänge lubanud mängida. Mulle meeldib, et sain suvel vanaema juures olla. Sain suvel ka seikluspargis käia ja ostsin kooliasju. Mul oli väga tore suvi!