"Kas õpetajad ei võiks ka siinkohal toetavamad olla, neid märkusi leebemalt sõnastada ja saada aru, et olukord on ju kõigile nendele lastele uus - mõni kohaneb kiiremini, mõni aeglasemalt. Hakkan juba mõtlema, et äkki ta koolis ei julge küsida, kui aru ei saa, ja siis otsibki muid tegevusi. Iga nädal olen ühe pikema tõsise vestluse maha pidanud koolis käitumisest ja õppimise olulisusest ning teen seda ka täna, kuid tajun, et sooviksin väga ka rohkem õpetajapoolset mõistmist ja miks mitte ka mulle soovituste andmist, kuidas neid teemasid lapsele adresseerida, sest lihtsalt märkus "Segab teisi" mulle e-koolis vastu vaatamas palju ei ütle ja tekitab meis mõlemis hirmu, ometi oleme selleks etapiks elus valmistunud nii hästi kui oleme vähegi osanud," avaldab ta siiski lootust, et järjekordne vestlus õhtul, kuhu ilmselt mahuvad ka pisarad, tujutsev laps ja palju muud, ei saa osaks igast koolinädalast.