Ülesandeid töölehtedel tõlgendab ta omal moel ka matemaatikas ja muudes ainetes, rääkimata, et loeb õpikutest, kus lugeda vaja sõna algusest 3-4 tähte ja siis pakub huupi, mis sõna seal kirjas on, tahtmata edasi veerida-lugeda, mis tegelikult kirjas. Parandamise või uuesti lugemise palve peale ärritub ja selgitusi ei taha kuulda võtta, raiub oma arusaamasid ja nii on iga õhtu kodus suur piin, kus ühel hetkel teeme mehega vahetust ja ma pean kuskile eemale rahunema minema. On õhtuid, kus kokku kaks ülesannet võtavad meil aega lausa paar tundi ja need on väga piinarikkad tunnid. Näen, et alguse saab iga olukord just lugemisteemast.

Mida saan mina teha ja kuidas ka õpetajaid ehk rohkem toetama paluda, et mitte ka edasiseks sel teemal lapsele tõrget tekitada, vaid pigem huvi?

VAATA KA: Mis on Eesti Lugemisühingu projekt Lugemispesa ja osale koolitusel, mis sobib nii õpetajatele kui lapsevanematele

Vastab Maili Liinev, eripedagoog ja lugemisnõustaja, kes annab 10 konkreetset nõuannet vanematele, et see poleks piin ühelegi osapoolele ja ka õpetajad protsessi kaasata: "Igal lapsel on oma tee lugemise juurde. Sõltumata lapse vanusest, oleks siinkohal