D’DIFFERENCE’i toodetega saad naha kiiresti korda
Kuidas sündis D’DIFFERENCE?
D’DIFFERENCE’i tootja on AS Chemi-Pharm, mida juhib Ruth Oltjer, kes on ametilt arst. Dr Oltjeril tekkis haiglas töötades ja päeva jooksul 80–100 korda pindu ja nahka desinfitseerides astma ning aastal 1997 pani ta aluse oma ettevõttele, mille tegevus oli esialgu naha- ja hingamisteede sõbralike desinfektsioonivahendite distributsioon. Sõna levis kiiresti, äri kasvas ja juba aastal 2000 pandi alus tootmisettevõttele Nõmmel.
Ühel hetkel hakkasid haiglad küsima ka kreeme, sest pikalt haiglas olevad inimesed vajavad päris palju nahahooldust – nii pesemist kui ka kreemitamist. Vastasel juhul naha kaitsekiht nõrgeneb. Esialgu hakkab nahk punetama ja kestendama ning hiljem võivad tulla juba lamatised või muud probleemid. Esimesena hakatigi tootma kreeme ja hooldusvahendeid kehale.
Ruth Oltjeri kohta saate lugeda meie kodulehelt.
Mis teeb D’DIFFERENCE’i eriliseks?
Mulle tundub, et kui naine teeb ettevõtte, siis on selle taga suurem missioon. Ruthil oli samamoodi – arstina oli tal tahe inimesi aidata ja teisest küljest soov kasutada maailma parimaid kreeme. Ta hakkas juba 15 aastat tagasi välja töötama looduskosmeetikat, mille kandev idee on, et tooted peavad korda tegema naha loomuliku kaitsekihi, põhinema võimalikult suures ulatuses looduslikul toorainel, olema tõhusad, ohutud, andma tulemusi ja paitama meeli. Kõige aluseks on kvaliteetne tooraine, mis on looduslik ja kannab endas naha jaoks väärtuslikke omadusi. Teiseks oluliseks komponendiks on õige tehnoloogia valik, mis võimaldab koostisosadel säilitada nende algsed omadused ehedaimal viisil.
Kust tuli brändi nimi D’DIFFERENCE?
Meie esimesed kreemid pärinevad 2012. aasta lõpust, mil brändi nimi oli veel Domina Elegans, mis tähendab naiselikku elegantsi. 2015. aastast alates on brändi nimi D’DIFFERENCE. Esimene D on austusavaldus eelmisele brändile ja samas viitab brändi nimi meie mõttemaailmale – meil on kolme sorti tooteid: 4D, 5D ja 6D.
Mida need erinevad D-d tähendavad?
D-d on lubadused, mida meie kreemid täidavad:
4D – niisutab, toidab, taastab naha kaitsekihi ja muudab selle tugevamaks;
5D – pinguldab, niisutab, toidab, taastab naha kaitsekihi ja muudab selle tugevamaks;
6D – ühtlustab jumet, pinguldab, niisutab, toidab, taastab naha kaitsekihi ja muudab selle tugevamaks.
Milliseid probleeme võiks tänapäeva kosmeetika lahendada?
Võimalikult erinevaid, et ei peaks kasutama liiga palju tooteid ja neid üksteise peale laduma. Suur rõõm, et nii nagu toidu puhul, loevad inimesed järjest rohkem ka ilutoodete koostisainete nimekirju (INCI nimekiri, mis peab olema iga pakendi peal). Mida rohkem sisaldab toode aineid, millest me aru saame, seda parema meelega me seda kasutame. Selgus, lihtsus, järjepidevus annavad edasi meie filosoofiat. Need on ka võtmesõnad, millest inimesed järjest rohkem lähtuvad, ja need samad võtmesõnad taastavad ilusa ning ühtlase jume ja tugeva naha.
Mis on kõige uuenduslikumad komponendid teie toodetes?
Me ajame taga uuenduslikkust ja toodete efektiivsust. Tahame, et inimesed näeksid vahet enne ja pärast meie toodete kasutama hakkamist. Lisaks kolmes suuruses hüaluroonhappemolekulidele ja hüaluroonhappe polümeerile lisame toodetesse ka taimset tüviraku ekstrakti ning kasutame nii happeid kui ka vitamiine. Kolm viimast komponendihitti on vasepeptiidid, mis vastutavad naha üldise ilu ning heaolu eest, rakke üles äratav aineühend, mis annab nahale energiasüsti, ja puhas C-vitamiin koos glutatiooni ning kullaga. Toode peab tegema naha kaitsekihi tugevamaks, kortsud siledamaks, naha pringimaks ja jume ühtlasemaks.
Hästi suur samm on olnud veganitoodete maailma astumine. See sai teoks seetõttu, et on leitud võimalus, kuidas suhkrupeedist ja suhkruroost fermenteerimise teel siidiproteiine saab. Varem oli tegu loomse protsessiga ja olime valmis komponendi oma toodetest välja võtma, aga õnneks leidsime sellest ainest innovatiivse versiooni. Siidiosakesed muudavad naha hästi siledaks ja seda inimesed kreemidelt ootavadki.
Mille järgi tuleks endale tooted valida?
Kreemi peaks ostma vastavalt vajadusele, mitte vanusele. Iga naine näeb peeglisse vaadates, millega ta rahul ei ole. Kes ei ole rahul sellega, et ta nahk läigib, kes pole rahul sellega, et nahk on lõtvunud, kellele ei meeldi kortsud.
Noortel tüdrukutel, kellel hakkab hormonaalne möll pihta, on kõige tähtsam alustada korrektsest puhastusest. Kui sa juba puhastad, siis ükskõik kui leebe see puhastusgeel ka pole, see ikkagi kuivatab kergelt. Kui kasutada tugevaid pesugeele, mis kuivatavad veelgi rohkem, võib juhtuda, et pinna pealt on nahk kuiv, ent alt tuleb rasu juurde ja nii tekivad nahaalused punnid. Seega peab kindlasti kasutama ka niiskussisaldust tasakaalustavat kreemi.
Naha puhastamise vajalikkusest räägime pikalt ja põhjalikult järgmises videos.
Mis on D’DIFFERENCE’i must-have-toode, mis igal naisel peaks olemas olema?
Neid on kindlasti rohkem kui üks! Me oleme kuulsad ka oma näomaskide poolest, mida saab osta väikestes pakkides, kust jagub katsetamist kaheks korraks. Nii saab soodsamalt järele proovida, kas toode meeldib. Mask on geeli kujul, aga naha peale kantuna hakkab see vahutama. See on ideaalne toode hetkel, mil ei saa endale lubada väsinud olla. Ühe maski mõju kestab kaks-kolm päeva, sest toode hoiab naha hapnikutaset üleval.
Siit videost saad vaadata maskitesti, kus on näha selle kohene efekt.
Toodete kasutajate kommentaarid
D’DIFFERENCE on enim auhinnatud kohalik nahahooldussari. Oleme saanud tunnustust erinevate ajakirjade ilukonkurssidel ja palju kiitust ka tuntud inimestelt.
Evelin Võigemast: „Pärast D’DIFFERENCE’i toodetele truuks jäämist on minu näonahk oluliselt paremas olukorras kui varem. Tunnen üle väga mitme aasta, et saan rahuliku südamega tööst vabadel päevadel meigivabu päevi teha. Päriselt hea meel, et meil tehakse Eestis nii head kosmeetikat, mis teeb väga paljus ka suurtele maailma brändidele silmad ette. Minu jaoks ei ole vähetähtsad ka puhtad koostisained ja parabeenide puudumine. Hea meel on osta nahahooldustooteid, mis on valmistatud Eestis.“
Mis on parabeenid ja kas neid peab kartma? Vaata järgmisest videost.
D’DIFFERENCE’i tiimi jaoks on oluline olla oma kliendile olemas ja tagada vahetu suhtlus. „Ootame alati tagasisidet, ettepanekuid ja arvamusi oma toodete kohta. See kõik aitab meil veelgi paremaks saada,” sõnas Carmen Kibur. D’DIFFERENCE annab kiired ja professionaalsed vastused meie oma inimeste küsimustele meie oma keeles. Kodulehe ja e-poe aadress on www.ddifference.com, küsimusi oodatakse aadressil info@ddifference.com.
Kui soovid vaadata lisa D’DIFFERENCE’i toodete kohta või otsid vastuseid nahahooldust puudutavatele küsimustele, vaata ka D’DIFFERENCE’i YouTube’i kanalit, nende Instagrami ja Facebooki lehte.