Et homne oleks parem, alusta juba täna. Attitude aitab luua püsivat muutust
Rutiini haardes lendab aeg märkamatult. Oma argitoimetuste oravarattas ei kipu me märkama ilu oma kodus, looduses ja elus. Miks me kunagi ei peatu, et lilli nuusutada? Ei ürita asju teistmoodi teha? Ega püüagi küsida: miks?
Imedest tulvil argipäev
Kanada päritolu bränd Attitude on saanud oma hoiakuga (brändi nimigi on eesti keeles hoiak – toim) tarbijaile suureks eeskujuks. Eesmärk on luua argipäev uueks, et me taas märkaksime, tunneksime, kogeksime ja maitseksime maailma justkui esimest korda ehk teisisõnu: avastaksime maailma iga kord nagu esmakordselt. Attitude nimetab seda imedest tulvil elamiseks. Just imed inspireerivad heaolu. Kes hindab tänases päevas igat hetke, soovib luua endale, oma lastele ja meie planeedile ka parema homse. Ja nimelt selle ime ongi pakendanud bränd nimega Attitude, luues murevabad ehk ainult looduslikke koostisaineid sisaldavad tooted nii meie nahale kui ka kodule. Kaubamärgi loojad teavad, et just meelerahu kaudu tekib endale ja perele rohkem mahti tõeliselt tähtsale, milleks on õppimine, naermine ning teadlik, imedest tulvil elu.
Vähem plasti, rohkem puid
Põhja-Ameerikas tunnustatud EcoLogo sertifikaadiga ökoloogiline ja keskkonnasõbralik ilumärk Attitude loodi aastal 2005. Brändi loojad Jean-François Bernier ja Benoît Lord soovisid seeläbi jätta endast maha pärandi, mida nende lapsedki kasutada saaksid ja mille üle nad uhked oleksid. Seega valmistab Attitude oma naha- ja juuksehooldus- ning kodupuhastustooted algusest lõpuni ise, alustades tooraine valimisest, lõpetades pakendamise ja turustamisega. Igat koostisainet uuritakse äärmise põhjalikkusega, et veenduda selle ohutuses inimese tervisele ja keskkonnale. Ka kõikidel varustajatel peavad olema ette näidata Ameerika tervise- ja keskkonnakaitseorganisatsiooni (Environmental Working Group) töörühma väljastatud sertifikaadid, et nende tooraine ei sisalda kahjulikke aineid.
Keskkonnasõbralikkus on Attitude’i jaoks globaalne ehk hõlmab ka majanduslikke ja sotsiaalseid aspekte. Teisisõnu on toode tõeliselt keskkonnasõbralik siis, kui see avaldab positiivset mõju kõikidele eluvaldkondadele. Nii töötatakse pidevalt selle kallal, et vähendada heitgaase, turustada pakendamata kaupu ning kompenseerida ka isegi minimaalset kahju puude istutamise näol. Mõeldakse ka brändi heaks töötavatele inimestele – hoolimata erinevustest (ka puudega inimesed on tiimi teretulnud) pakutakse neile väärilist ja võrdset elu ning panustatakse niiviisi ühiskonda laiemalt. Seeläbi ei ole Attitude ajutine trend, vaid nahahooldus- ja majapidamistoodete tööstuse suunamuutja.
Pealaest jalatallani
Attitude’i valikus on nüüdseks 250 toodet, pakkudes kõike vanniskäiguks, kehakreemitamiseks, tundlikule nahale, tulevastele emadele, beebidele ja lastele, lemmikloomade hoolduseks ning majapidamise koristamiseks. Viimatimainitud pole sugugi vähetähtsad, sest brändi loojad on veendumusel, et kui meie argimurede hulka kuuluvad paratamatult pesemata nõud, vannitoas kuhjuv pesuvirn ja tolmurullidega toanurgad, ei peaks vähemasti puhastustooted probleeme valmistama. Nii mõjub Attitude’i nõudepesuvahend halastamatult küll mustusele, kuid õrnalt kätele, üldpuhastustooted ei sisalda kantserogeenseid aineid, vannitoaküürija on aga allergiaohutu. Me kõik oleme ainukordsed ning tahame tunda end oma nahas hästi, ükskõik kui tundlik see ka poleks. Tundliku naha eest hoolitsemine on nüüd märgatavalt hõlpsam, kui igapäevastes hügieeni- ja pesupesemistoodetes on mineraalsed ja taimepõhised koostisained, mis ei ärrita hingamisteid ega tundlikku nahka.
Kui majas leidub väikeseid ilmakodanikke, on mänguasjade puhtana hoidmine proovikivi kõikidele vanematele. Eriti riskantsed võivad kahjulikud tootejäägid olla imikutele ja väikelastele. Attitude’is spetsiaalselt välja töötatud mänguasjade ja pindade puhastaja vabastab lelud mustusest ohutult ja looduslikult. Looduslik vedelpesuaine omakorda ei sisalda nahka ärritavaid ensüüme ning muudab laste riided mõnusalt pehmeks.
Mis teeb Attitude’i eriliseks?
• Murevaba koostis. Toodetes sisalduvad pindaktiivsed ained on saadud taimsest glükoosist ja rasvalkoholidest. Ei sisalda värvaineid ja kunstlikke lõhnaaineid.
• Kõikidel tootesarjadel on sõltumatu sertifikaat EcoLogo.
• Hüpoallergeenne.
• Tooted ei sisalda lenduvaid orgaanilisi ühendeid (VOC) ega kantserogeene.
• Tooted on dermatoloogiliselt testitud ja sobilikud veganitele.
• CO2-neutraalne – ei avalda mõju kliimamuutusele.
• Jätkusuutlik.
• Taaskasutatav pakend.
• Looduslik ja biolagunev.
• Tooted on heaks kiitnud rahvatervise- ja keskkonnakaitseorganisatsioon Environmental Working Group (EWG).
• Ei ole testitud loomadel.
• Kvaliteet taskukohase hinnaga.
Saadaval ka Attitude’i looduslikud deodorandid!
Ka alumiiniumivabad lõhnatud deodorandid on valmistatud looduslikest ja nahasõbralikest koostisosadest. Attitude’i looduslik deodorant on pakendatud innovaatilisse biolagunevasse paberpakendisse eesmärgiga vähendada ühekordse plasti kasutamist. Brändi prioriteet on siingi puhtam loodus ning hoolimine klientide tervisest, seepärast töötati välja deodorant, mille valmistamiseks ei ole kasutatud mürgiseid koostisaineid. Lõhnapeletajad sisaldavad nooljuure jahu ja maisitärklist, mis imavad nahalt liigse niiskuse ja neutraliseerivad higilõhna. Attitude’i deodorandid kindlustavad kauakestva kaitse higilõhna eest, kuid ei blokeeri sealjuures higinäärmeid, võimaldades nahal hingata ja tagades seeläbi keha loomuliku funktsioneerimise.
Tradehouse Ilukaubamaja hakkas Attitude’i kaubamärgi tooteid Eestisse tooma 2016. aastal. Attitude’i tooted on saadaval 55 riigis.
Artikkel ilmus esimest korda Tradehouse'i ajakirjas.