Spordi positiivne külg on füüsiline treening, kus meie keha on kui projekt, mida kujundame erineval viisil, kuid eesmärk on sarnane - saada midagi paremat. Enese arendamine on normaalne vajadus, kuid küsimus on selles, kuidas me seda teeme. Kui millegi tegemise juures on võit ainuke kriteerium pingutamiseks, siis ei saa kanda sama üle oma elu teistesse valdkondadesse. Paljude jaoks on sport ainus viis näidata, et ollakse mees. Aga läbiviidud uuring näitas, et 64,5% meestest arvas, et huvi kultuuri vastu ei muuda neid vähem mehelikumaks ning 34,4% vastanutest pidas huvi spordi vastu mehelikumaks.

Võime märgata huvitavat suundumust, kus näiteks teatrikülastajate hulgas on küll palju mehi, kuid peamised külastajad on siiski naised. Korvpallur, telesaate Naabrist Parem 2020 võitja ning õpi-ja seiklushimuline ettevõtja Kristjan Keres räägib oma kultuuriüritustel käimise harjumustest ja valikutest: “Kultuuriüritusi külastan keskelt läbi mõned korrad poole aasta jooksul. Eriti naudin kontserte ja teatrietendusi. Need toovad ellu uut hingamist ja värskeid ideid! Kahjuks ei tee ma seda veel nii tihti kui sooviksin, kuid see on harjumus, mida tahan oma elus rohkem arendada.”
Kristjanile meeldib üritustel käia ka koos oma kaasaga: “Üritustele mineku otsus on sageli vastastikune. Sõltub sellest, kumb mis üritusele enne peale satub ning teisele idee välja pakub. See annab suhtele toreda tasakaalu!“

See, kuidas mehed kultuuri tajuvad, on ajas muutunud, kuid mehelikkuse määratlemisel on sport endiselt esikohal. Kui mees vaatab jalgpallivõistlust, ärkab temas hasart, kuid see ei tähenda, et teatrietendus ei saaks sama teha. Mehed pole huvitatud ainult spordist, vaid ka maailmast tervikuna. Peamine erinevus on selles, et nad kalduvad selle poole, mida näevad peegeldumas iseendas.
Kui võistlus on meeste elu moto, siis sport on hästi veedetud aeg, kuid samas võib kultuur olla heaks alternatiiviks. Peamine on see, et ei sport, kultuur, loodus ega muu tegevus (või kõik koos) ei peaks olema mehelikkuse mõõdupuu, vaid me peaksime olema meie ise – need, kes oma ja lähedaste heaolu eest hoolitsemises leiavad oma koha ja tegevuse, läbi mille olla mehelik ja tugev.

Hoolimine teeb mehe tugevamaks. Oleme 60 aastat jälginud mehelikkuse arengut ning oma kampaaniatest toodeteni tähistab Dove Men+Care tänapäevast mehelikkust ja näitab, et tõeline jõud peitub hoolimises.