Kestus: 10 minutit

  • Istu partneriga vastastikku kas rätsepaistes, põlvili või vajadusel ka toolil nii, et põlved veidi kokku puutuvad.
  • Hoia õrnalt kätest, lõdvesta keha ja nägu. Mõtle sellele, kuidas oled 100% ainult tema jaoks olemas, nüüd ja praegu.
  • Sule silmad ja proovi olla täielikult hetkes.
  • Kui tunned, et oled valmis, ava vaikselt silmad ning jää partnerile otsa vaatama. Ole seejuures kindel, et fookustad pilgu partneri silma, mitte kaugusesse. Harjutuse jooksul võid silmi pilgutada või vahetada silma, millesse vaatad.
  • Kui pisarad või naer tahab peale tulla, las tuleb, sina jääd sellegipoolest kohalolusse ja harjutusse. Ära põgene silmade sulgemisse, naeru ega nuttu.
  • Harjutuse lõppedes pange mõlemad vastastikku parem käsi partneri südamele ja vasak käsi enda südamele. Tunneta ühendust ja ühtesulamist partneriga ning teineteise tingimusteta armastust.
  • Lõpetuseks pane käed rinnakule palveasendisse ja kummarda partnerile.
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid